Obserwatorzy

piątek, 12 grudnia 2014

Słodki przepiśnik

Witam serdecznie. Dzisiaj przedstawię Wam mój pierwszy przepiśnik. Z racji, że zbliżają się święta, a moje dzieciaczki to "ciasteczkowe potwory", mój przepiśnik jest przeznaczony na ciasteczka, desery i inne słodkości, którymi pachnie niemal każdy dom w świątecznym okresie. Zawsze podobały mi się piękne segregatory i przepaśniki, ale dochodziłam do wniosku, że w mojej maleńkiej kuchni nie odegrają roli, bo nie bardzo jest miejsce, żeby je położyć, nie mówiąc już o brudnych łapkach, którymi się ich dotyka podczas szaleństw kulinarnych. Myślałam, myślałam i wreszcie znalazłam sposób jak to wszystko pogodzić i tak powstał przepiśnik w całości wykonany z przecudnej urody papierów ScrapBerry's, którego główną zaletą jest praktyczność, mam nadzieję, że Wam się spodoba mój pomysł. 

Przepiśnik przypomina kształtem i rozmiarami czekoladownik, tyle, że w miejscu, gdzie zwykle wkładamy czekoladę, gromadzimy  karteczki na przepisy, które sama przygotowałam. 

Wewnątrz znajduje się również miejsce na magnesy lodówkowe, wykonane z papierów ScrapBerry's ze słodkimi dodatkami. Wybieram czystymi "łapkami" odpowiedni przepis lub dwa i dzięki magnesom przyczepiam do lodówki, jest widoczny, nie ginie i nie brudzi się w kuchennym chaosie, a po skończonej pracy, wraca na miejsce:)




Mam nadzieję, że mój pomysł przypadnie Wam do gustu, wszystkie produkty, które wykorzystałam dostępne są w naszym sklepiku:


Pozdrawiam, Dido


5 komentarzy :

  1. fantastyczny i bardzo pomysłowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie sliczne kolorki w tym cudownym przepiśniku. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wygląda, jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję, to zasługa papierów ScrapBerry's, są naprawdę bardzo apetyczne, a arkusz z dodatkami pełen słodkości, do schrupania:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.