Obserwatorzy

sobota, 17 stycznia 2015

Prezent urodzinowy

Witam serdecznie
Jakiś czas temu mojej bardzo dobrej znajomej  w prezencie urodzinowym 
podarowałam notes i zakładkę.
Chcę je dziś Wam zaprezentować.  Obie prace delikatne, romantyczne i kobiece .
W roli głównej wspaniała kolekcja Lemoncraft "Tylko mnie kochaj"
Notesik  dość mocno inspirowany moim wcześniejszym notesem  ,który także zrobiłam dla Artimeno z kolekcji Tylko mnie kochaj:)






Użyte materiały:
- papier Lemoncraft - Tylko mnie kochaj 01
- papier Lemoncraft -Tylko mnie kochaj 06
- papier Lemoncraft -Tylko mnie kochaj 07
-perełki w płynie -lilac
-mikrokulki szklane
-forma silikonowa Decorative
-masa plastyczna Clay -  white

Dziękuję Kochani za uwagę.
Życzę Wam miłego weekendu i pozdrawiam

1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.