Obserwatorzy

piątek, 8 maja 2015

Przepiśnik szalonej nastolatki:)

Witajcie, moja wizyta w Artimeno związana jest z 18 urodzinami pewnej młodej damy.
Jubilatka uwielbia gotować i piec.
Dlatego zamiast kwiatów dostanie ode mnie przepiśnik.
Mam nadzieję, że upominek  wkrótce zapełni się  fajnymi przepisami.

W pracy wykorzystałam papiery z kolekcji "Palce lizać"




A pracowałam z:
papiery z kolekcji "Palce lizać"
wkłady do przepiśnika
okładki do notesów 
bindownica
grzbiet druciany 1cal 
stempel gumowy-  Olive
 metalowe narożniki
dziurkacz brzegowy płotek 

 Kto chętny, zapraszamy do Katowic na Papierzany Comber.Spotkacie się tam z Hanią.
Myślę, że jeszcze zdążycie  wykonać pracę na ogłoszony przez Artimeno konkurs.
Szczegóły tutaj

  Pozdrawiam

3 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.