Obserwatorzy

czwartek, 17 grudnia 2015

Pudełeczka na świąteczne upominki:)

Czy to już czas na pakowanie świątecznych upominków?
Tak, tak,  to już ostatnia chwila, aby  pomyśleć w co spakować prezenty.
Pokażę wam dzisiaj jakie przygotowałam pudełeczka dla moich znajomych:) 
Pudełka zrobiłam z całego arkusza z kolekcji LOFT Christmas
Na każde pudełeczko wsuwam pasek papieru o szer 8 cm z dekoracją
 A wygląda to tak:




 i jeszcze pudełeczka w innej kolorystyce:)
A dla wszystkich, którzy doczytali post do końca, mam mały bonusik.
Wyrysowałam szablon wg którego zrobiłam pudełka- może się przyda:)

w pracy wykorzystałam:

3 komentarze :

  1. Wszystkie wyglądają świetnie, szczególnie uwagę przyciągają te pasiaste... a w nagrodę że doczytałam post do końca zapisuje sobie szablonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) ja też już przerysowałam i mam nadzieję , że nasze pierniczki powędrują w pięknych pudełeczkach :) do znajomych ....super pomysł , dzięki bardzo

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.