Obserwatorzy

czwartek, 14 stycznia 2016

Słów kilka o "jajach i baźkach " - recenzja wykrojników


 Witajcie w ten zimowy, u mnie zaśnieżony dzień:)
 Jakoś troszkę dziwnie mi było, kiedy zaczęłam robić  kartki na Wielkanoc.
W pamięci i duszy mam jeszcze klimaty Bożonarodzeniowe.
Ale prawda jest taka, że w tym roku okres między świętami jest krótki
i wszystkie z nas, które robią kartki Wielkanocne, powinny już o nich myśleć.

Do moich wielkanocnych kartek wykorzystałam wykrojniki firmy  CRAFT&YOU,
Są to cienkie wykrojniki nadające się do każdej maszynki.
Mimo że są dość ażurowe,
doskonale radzą sobie z wycinaniem papieru o różnej grubość.

 Nie mogąc się oprzeć ostatniej inspiracji Ani,
 przygotowałam swoją wersję kartki  według kursu, który możecie zobaczyć
 TU 






Do zrobienia obu kartek wykorzystałam wykrojniki pięknych ażurowych jajek,
  których w świątecznych pracach nie może zabraknąć.

wycinanka ma  o wymiarach 6,5 x 4,7cm



wycinanka ma  o wymiarach 6,5 x 4,7cm


wycinanka ma  o wymiarach 6,5 x 4,7cm


Dostępny w Artimeno jest jeszcze jeden wykrojnik jajko, craft&you / egg 1
  wycinanka ma  o wymiarach 6,5 x 4,7cm

GAŁĄZKA BAZI o wymiarach 6,5 X 1,4cm

GAŁĄZKA BAZI o wymiarach 7,2 x 4,1cm


Pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.