Obserwatorzy

czwartek, 28 stycznia 2016

Witamy nową Projektantkę- Milenę:)

Życie nie znosi próżni. 
Wczoraj, po półrocznej współpracy pożegnała się z nami Aga Baraniak , 
której dziękujemy za współpracę i życzymy sukcesów,
a już dzisiaj z ogromną radością witamy wśród projektantek Artimeno 
Milenę Kolat-Rzepecką  
znaną  jako Niepowtarzalna Kartka.


Mileno, chcemy Cię troszeczkę bliżej poznać. Oddajemy Ci głos :)

" Przede wszystkim jestem  żoną i mamą trójki dzieci (14, 7 i 2,5 latka),
 a przy okazji prowadzę blog od 2009r.,jestem  kartkomaniaczką  i od 4 lat instruktorką
we własnej Pracowni Rękodzieła SZOK przy Szamotulskim Ośrodku Kultury 
(w tajemnicy zdradzę Wam, że właśnie otwieram własną dużą odrębną pracownię- sklep
 z warsztatami i innymi atrakcjami dla dzieci i dorosłych)
 Tworzę od zawsze, chyba w genach mam to po mamie i babci. W domu zawsze wiele rzeczy powstawało wg pomysłu mojej mamy i to nie tylko dlatego, że takie były czasy, ale z potrzeby tworzenia właśnie. Dawno temu skończyłam poznańską Akademię Sztuk Wizualnych na wydziale... Projektowanie Mody J
 Zawodowo jednak zajęłam się zupełnie czymś innym, ale zawsze coś tam musiałam kreować,
 choćby w urządzaniu mieszkania, odnawianiu mebli i tym podobnych.
Dopiero 4 lata temu zdecydowałam się na założenie działalności i sprzedaż swych prac.
Nie określam siebie jako scraperki, bo moja twórczość to przede wszystkim różne pamiątki
tworzone na sprzedaż, stąd ich prosta i nie przeładowana forma- przynajmniej w większości przypadków. Pod koniec 2013r mój mąż postanowił, że także zajmie się tworzeniem,
ale u niego zainteresowania padły zdecydowanie na drewno, tak powstało Story Wood.
Teraz i ja sięgam po te drewniane przedmioty i ozdabiam je najczęściej w technice mixedmedia
- mojej najnowszej fascynacji.
 Współpraca z DT Artimeno to dla mnie wspaniałe wyróżnienie, bardzo się cieszę, że będę tu mogła inspirować swymi pracami."

   A oto kilka prac  Mileny:





Mileno serdecznie Cię witamy, 
życzymy powodzenia  i z niecierpliwością czekamy na Twoje inspiracje.

Załoga Artimeno

2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.