Obserwatorzy

wtorek, 18 października 2016

Czy Twoja maszynka jest gotowa do sezonu świątecznego? i pewien rabat :-)

 Witajcie!

 Czy zdarzyło Wam się, że płytka od BS pękła w najbardziej nieoczekiwanym momencie?
Mi niestety tak i na domiar złego akurat wyprzedały się w sklepie
Wyobrażacie sobie moją minę? 
Dlatego teraz przy okazji nowej dostawy zafundowałam lifting mojej maszynce.
 Wam także polecam bo są BARDZO DOBREJ JAKOŚCI I W MEGA ATRAKCYJNEJ CENIE !!! Nie przegap takiej okazji !






 i obiecany rabacik ;-)


Pokażę Wam jeden z wykrojników które pokochałam od pierwszego wejrzenia.
 I powiem, że świetnie wyglądają na pracach scrapowych.
 Jeśli masz na niego ochotę zapraszam bo okazja bardzo kusząca


pozdrawiam Hania

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.