Obserwatorzy

wtorek, 14 listopada 2017

Wywiad z Gościnną projektantką listopada - magdalena's attic

Dobry wieczór,  w ten zimny listopadowy wieczór
mamy dla Was coś na rozgrzanie.
  Jest to spotkanie z naszą Gościnną projektantką listopada-

Magdaleną Urbaniak - magdalena's attic



Magdaleno, cieszymy się, że możemy gościć Cię w Artimeno. Czy mogłabyś bliżej nam się przedstawić

  
Dziękuję Aniu, jest mi niezmiernie miło gościć na blogu sklepu Artimeno.
Pochodzę z Poznania, ale już od lat mieszkam i pracuję w Irlandii. Scrapbookingiem zainteresowałam się podczas poszukiwania kartki z okazji ślubu kuzynki, a ponieważ nie udało mi się znaleźć niczego odpowiedniego, postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce.
W ten sposób zaczęła się moja przygoda z kartkami, później pojawiły się media,
aż w końcu, po roku od wykonania pierwszej kartki postanowiłam założyć blog:  
http://magdalenasattic.com  który prowadzę od czterech miesięcy.

Skąd czerpiesz wiedzę o scrapbookingu i jak rozwijasz swój warsztat?

Nigdy nie uczestniczyłam w zjazdach, czy warsztatach scrapowych, a wiedzę na temat scrapbookingu i innych stylów czerpię ze świata wirtualnego. Często przeglądam blogi kreatywne oraz blogi koleżanek, nie stronię też od oglądania video tutoriali. Swój warsztat rozwijam jednak głównie eksperymentując z nowymi technikami, mediami, teksturami, czy kolorami, a zatem można mnie określić mianem samouka.

Przeglądając Twój  blog zauważyłam , jak potrafisz „bawić się mediami  aby uzyskać oczekiwany efekt. Pięknie komponujesz prace… czy takie prace powstają gdzieś na stole między kuchnią a sypialnią czy masz swoją przestronną pracownię?

Moje prace powstają na stole między kuchnią a sypialnią - dokładnie tak, jak przypuszczałaś☺. Oczywiście miło byłoby mieć własną pracownię, ale nie jest to konieczne, głowa pełna pomysłów rekompensuje brak pracowni.

A czy masz swoje ukochane przydasie, bez których już nie wyobrażasz sobie robienia swoich prac?

Prawdopodobnie jest ich kilka, ale jeśli miałabym wybrać tylko jeden, wybrałabym gesso.

 Magdaleno,  proszę zdradź nam, jak wygląda  proces tworzenia Twoich prac
- to przemyślany projekt czy impuls

Najczęściej jest to impuls, który prowadzi do długich i głębokich przemyśleń nad potencjalnym projektem. Kiedy więc siadam do pracy wszystko mam solidnie zaplanowane, jest tylko jeden problem: zawsze wychodzi z tego coś zupełnie innego…

Cieszę się, że mogłyśmy poznać Cię bliżej. Wiele osób rozpoczynających swoją przygodę 
ze scrapbookingiem powinno dokładnie przeczytać to co powiedziałaś. 
Poszukiwanie, eksperymentowanie, tutoriale to najlepsza droga samorozwoju:) 

Teraz zapraszam do mini galerii prac Magdaleny, 
a wszystkich niezaspokojonych odsyłam na blog Magdy 
...jest czym oko nacieszyć:)  






Wraz z Magdaleną dziękujemy za poświęcony nam czas
 i już dzisiaj serdecznie zapraszamy na bardzo ciekawe wyzwanie już 18 listopada :) 


2 komentarze :

  1. Jakie te prace są piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eniutek, koniecznie zajrzyj na blog Magdaleny- to dopiero uczta dla oczu! Niezwykle zdolna dziewczyna!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.